Wednesday, October 22, 2008

我不会說服你去反而要谢谢你。謝谢你让我敢感受到朋友对我的关怀和支持。有感动到~哈哈>3< 你觉得你这样逃避问题是最好的解决方法吗?你说大家不喜欢你、认为你没有资格上台代表我们班。那是你的猜测..还是你本身这么认为?若是真的那又如何?你没有想要解决吗?既然你这么想,我也没办法..那天总会到来而我会自己上台.我不会像只缩头乌龟逃避问题而是选择勇敢面对. 虽然我会害怕、会担心说错..而且我知道我不会说得很顺..但有这些好朋友的支持,我相信我一定能做到的! 但是..面对这么多人,是我的第一次。我想当天还是会很害怕..惨了啦..

I will not convince you to go.I WILL GO UP MYSELF!! However,I would like to thank you for letting me feel the heartfelt warm and care by my beloved friends. They have been very supportive which builds up my confidence.Haha.. Anyway,do you think escaping from these problems would help to solve the matter??The reason you dont want to go up to stage as the people thinks you cant be our representative of our class & you said since the class doesn't like you then you dont attend the graduation day.What a lousy excuses.Dont you think u have think too much??Since that was how you thinks,then let it be..
I will not evade any problems, but would face them bravely & i know I CAN DO IT. thanks you guys for e support & helping me with my speech.>3<

No comments: