Friday, July 4, 2008




Time files.Ting I went off today. We went straight to airport after school.

I was depressed.I really dont wish her to go off.I MISSED YOU,TING I !!

We had a conversation & we took e LAST PHOTOS WITH HER!! :'(

We hugged her before she go in & we cried.

Tears welled up my eyes after reading the letter you wrote for me.

I'll always hang the astroboy lanyard on my phone that was given by you

& the time we spent togther will always etched in my mind.

goodbye..

A LETTER TO TING I.

DEAR Ting i,

THANK YOU so much for being there for me these one & a half years..

友善、亲切是你给我的第一个印象。你真的很好相处!

和你在一起的时候也感到很舒服;与你聊心事也很放心~

乐于助人-谢谢你每次回国的时候都麻烦你帮我买东西。hehe~

那也要告诉我你几时放假哦~

看看会不会跟我的假期一样。。

然后去台湾找你! 哈!

我们一家还蛮喜欢吃海鲜的哦。。

不用请我们吃啦,我家人吃很多的哦~哈!

一定会有机会的!;)

放心,我们也会多跟zhong yu说话的。

我很庆幸能够认识你,虽然只有一年半。。

你到美国图书,真的太突然!

我一时之间,真的很难接受。。

我不会忘记我们曾经一起度过的日子的~

you must TAKE CARE!! & I will miss you loads.

We must KEEP IN TOUCH.

希望日后你也能事事顺心~

要加油!

永远的 好朋友

see you soon!

No comments: